Skip to main content

Indahnya Malam Pertama Pengantin

Buat bakal pengantin baru, malam pertama pengantin anda akan menjadi pengalaman pahit jika anda tinggalkan laman web ini...


Ketahuilah bagaimana anda mampu memberi kepuasan kepada bakal isteri anda di malam pertama pengantin anda melalui teknik dan panduan lengkap berikut. Mari saya tunjukkan jalannya ..

Tarikh: Rabu, Ogos 21, 2013
RE: Cara Mudah Memuaskan Isteri Anda Di Malam Pertama

Assalamualaikum…Salam Hormat Bakal Pengantin,
Perkahwinan…Saya pasti, sudah tentu anda bersetuju dengan saya untuk mengatakan perkahwinan itu adalah sesuatu yang indah. Inilah saat yang paling anda nanti-nantikan dalam lakaran sejarah hidup anda.

Buat para bakal suami, bila cerita pasal perkahwinan ni, sudah pasti ia boleh dikaitkan dengan saat yang paling anda tunggu-tunggu..saat tersebut tak lain dan tak bukan…Malam pertama..

Sudah tentu anda inginkan perkara-perkara berikut ketika malam pertama pengantin anda …






Impian Setiap Pengantin Baru

Setiap pasangan pengantin inginkan malam pertama yang sempurna. Begitu juga anda. Betul tak? Bayangkan jika anda:
Mampu memuaskan isteri anda sehingga dia mencapai orgasma dan klimaks ketika malam pertama pengantin anda. Bukan anda je yang puas sorang.
Boleh membuatkan isteri anda meronta-ronta mendambakan nikmat seks yang diberi oleh anda berulang-ulang kali di malam pertama.
Memilikki kebolehan bertahan lebih lama ketika di atas ranjang sewaktu malam pertama pengantin anda nanti.
Mari kita ikuti sebuah kisah berikut. Mungkin inilah apa yang sedang anda alami buat masa ini ...







Kisah Benar Mungkin Terjadi Pada Anda



Adam (bukan nama sebenar) merupakan seorang jurutera di salah-sebuah kilang yang terletak di Ibu Kota tahanair. Beliau kini sedang syok di lamun cinta dengan salah-seorang gadis jelita bernama Maya (bukan nama sebenar) yang bekerja di salah-sebuah jabatan sektor kerajaan di Utara tanahair.

Apa yang menariknya mereka ini sudahpun bertunang dan bakal mendirikan rumahtangga 3 bulan lagi. Ya, mereka akan berkahwin tidak lama lagi.

Dalam tempoh 3 bulan tersebut, Adam seperti biasa sibuk dengan tugasan hariannya di kilang. Disamping itu juga, Adam bersama tunangnya sedang sibuk bertungkus-lumus membuat perancangan dan persiapan bagi menempuh hari bahagia mereka.

Pejam-celik, pejam-celik, 2 setengah bulan sudah berlalu…

Segala persiapan sudah hampir selesai, hal-hal berkaitan kenduri kahwin, khemah, hantaran, kad-kad jemputan, mak andam, upah photograpaher. Malah Kursus Pra-perkahwinan pun dah selesai mereka hadiri. Semua dah settle.

Tiba-tiba Adam berasa berdebar-debar dan rungsing. Perkara yang bermain-main difikiran Adam ialah soal Malam Pertama

Beliau semacam masih tidak yakin 100% kemampuannya untuk memuaskan bakal isteri beliau ketika malam pertama pengantin mereka.

Hal ini bertambah rungsing lagi dengan Maya (tunang Adam) yang turut berasa gerun dan takut akibat terdengar cerita dari akak-akak di tempat kerjanya yang sudah berkahwin.

Akak-akak tersebut sering menceritakan berkenaan kesakitan yang teramat sangat ketika hubungan persetubuhan kali pertama mereka bersama suami di malam pertama pengantin.





Dilema Bakal Pengantin Baru Di Malam Pertama Pengantin

Kita lupakan dulu buat seketika kisah tadi.

Sebelum anda dapat mengecapi segala kebahagian hidup berumahtangga yang boleh dimulakan sejak malam pertama pengantin anda, anda mungkin dilanda dilema.

Sudah menjadi lumrah, pihak pengantin lelaki (si suami) yang tak sabar-sabar nak mulakan pelayaran bahtera malam pertama pengantin. Akan tetapi, perkara-perkara berikut sering menghantui fikiran anda…

Tidak tahu beberapa persiapan penting sebelum malam pertama.
Tak reti cara sebenar merangsang isteri anda di atas ranjang .
Anda pernah dengar kepentingan foreplay. Tapi tak jelas teknik foreplay sebenar yang mampu membuatkan isteri anda hanyut di buai gelora nikmat malam pertama.
Masih musykil dan tertanya-tanya bagaimana teknik-teknik yang boleh memuaskan isteri anda seterusnya membuatkan dia orgasma!
Kurang pasti apakah posisi seks paling ideal untuk persetubuhan malam pertama pengantin anda.
Risau anda akan ‘tewas’ awal. Tak sampai 5 minit, dah terpancut! Inilah yang dinamakan masalah ejakulasi pra-matang.
Tak tahu bilakah isteri anda benar-benar telah puas dan mencapai orgasma.
Anda takut, silap-silap nanti akan terkeluar kata-kata berikut dari mulut isteri anda ketika baru sahaja ingin memulakan malam pertama: “Kita tunggu lain kali jela Abang, Ayang takut sakit la”. Owh, kecewanya anda.



Malam Pertama Bertukar Mimpi Ngeri Buat Si Dara

Jika anda bertanya kepada bakal isteri anda, pastinya dia akan akui halangan-halangan berikut di malam pertama:

Isteri anda gerun takut kesakitan yang teramat sangat di saat kali pertama hubungan penetrasi zakar anda ke dalam faraj dia.
Malu bertanya dengan lebih mendalam secara terbuka berkenaan hal-hal malam pertama. Mereka malu tapi mahu sebenarnya.
Suami sahaja yang puas, bila ditanya oleh suami, jawab mereka : “Ayang puas bang.” Tapi pada hakikatnya, isteri anda TIDAK puas. Dia tak mampu mencapai orgasma pun. Demi menjaga hati suami tercinta, isteri anda sanggup menipu diri sendiri dan anda juga. Owh, malu betul bro!
Kurang jelas peranan ketika malam pertama. Bukan suami je yang perlu menjadi nakhoda dan main peranan sorang-sorang. Isteri turut harus memainkan peranan ketika di ranjang bagi tujuan mengecapi kepuasan bersama.
Hati berdebar-debar dan tidak keruan di buatnya ketika suami sudah memanggil si isteri untuk masuk ke kamar pengantin.
Tentu anda dilanda dilema-dilema tersebut sebelum menempuh malam pertama pengantin anda. Malam pertama pengantin anda seharusnya menjadi kenangan paling indah dalam hidup anda.

Usah risau, anda sememangnya layak untuk mengecapai impian tersebut.

Kini, anda sudah tidak perlu gusar dan risau lagi. Mari saya kongsikan bersama anda jalan penyelesaian kepada halangan-halangan dalam mengecapi kebahagian malam pertama pengantin anda ...


Memperkenalkan ... Ebook “Indahnya Malam Pertama Pengantin”



*(Dokumen ebook ini adalah dalam bentuk file softcopy PDF, anda memerlukan perisian Adobe Reader untuk membacanya. Ebook ini ialah dalam bentuk file softcopy, bukan sebuah buku fizikal seperti yang ada dijual di kedai-kedai buku di luar sana)



Berikut adalah pengisian-pengisian yang bakal anda perolehi melalui ebook ini:

  • 8 langkah utama persediaan sebelum 3 bulan (atau kurang) malam pertama pengantin anda agar diri anda yakin untuk menempuh malam pertama anda kelak.
  • 25 tips-tips menjaga alat sulit lelaki dan wanita yang patut anda tidak abaikan sebelum menjelang hari perkahwinan anda.
  • Panduan jelas langkah-demi-langkah Senaman _ _ _ _ _ yang mampu memberi anda kebolehan menahan pancutan air mani anda.
  • Tips-tips amalan pemakanan sihat dan jenis makanan-makanan yang mampu meningkatkan tahap ghairah seks bukan sahaja anda malah isteri anda juga. Dengan amalan pemakanan ini, anda dapat mengekalkan tahap ereksi zakar anda dalam masa lebih lama.
  • 8 persediaan WAJIB yang anda perlu ambil sehari menjelang malam pertama anda. Gagal untuk membuat persediaan-persediaan ini merupakan jalan mudah anda menuju kegagalan malam pertama pengantin anda.
  • Menyelongkar rahsia sebenar kedudukan G-spot isteri anda serta kaedah betul merangsangnya. G-spot merupakan titik ghairah Nombor 1 bagi wanita.
  • 15 langkah apa yang boleh anda lakukan ketika malam pertama pengantin tersebut supaya anda dan isteri anda mencapai kepuasan hubungan seks malam pertama.
  • Menyingkap rahsia foreplay dan bagaimana anda boleh lakukan foreplay sehingga membuatkan isteri anda terpancut walaupun sebelum melakukan hubungan penetrasi. Memang tak mustahil!
  • 7 langkah mudah bagaimana anda boleh melakukan French Kiss yang mampu membuatkan isteri anda hanyut dibuai gelora lautan asmara malam pertama pengantin anda.
  • Mengetahui hanya dengan satu teknik mudah ini iaitu _ _ _ _ _ _ _ _! anda mampu mengawal pancutan mani anda jika isteri anda masih belum mencapai orgasma.
  • Bagaimana anda hanya dengan melakukan satu aktiviti kecergasan mudah ini menjelang hari perkahwinan anda, anda mampu mengekalkan stamina dan ereksi zakar anda ketika di ranjang nanti.
  • Tips penting untuk meyakinkan isteri anda yang dia sebenarnya boleh terpancut bukan sahaja mencapai orgasma.


Dalam ebook ini juga, turut ada dibincangkan dengan lebih mendalam dan terperinci berkenaan:

  • Di mana terletaknya 10 titik ghairah isteri anda. Titik-titk ini terdapat diseluruh badan isteri anda dan ianya tidak termasuk faraj dan klitoris sahaja.
  • Mengenali klitoris (biji kelentit) dengan lebih jelas serta bagaimana teknik betul merangsangnya agar isteri anda tak sabar-sabar untuk anda lakukan aksi-aksi yang seterusnya.
  • Pembongkaran apakah posisi seks paling tepat dan ideal untuk kali pertama anda mengadakan hubungan seks di malam pertama. Posisi ini juga mampu mengelakkan rasa sakit yang dialami oleh isteri anda akibat hubungan peneterasi zakar buat pertama kalinya.
  • Teknik berkesan melambatkan pancutan lelaki. Anda boleh katakan “Selamat tinggal ejakulasi pra-matang!” selepas mengetahui teknik ini.
  • Bagaimana cara-cara memancutkan isteri anda sehingga membuatkan isteri anda tersenyum lebar di akhir malam pertama pengantin dan sambil mengagumi kehebatan anda di ranjang.
  • 9 petanda-petanda isteri anda telah mencapai orgasma yang sebenar.



Download PERCUMA Ebook Ini Edisi Preview!

SIla masukkan Nama Panggilan & Email anda di bawah dan klik butang 'Subscribe'


Nama Panggilan

Email Anda







Sekarang, mari kita lihat apa kata mereka yang sudahpun memilikki ebook panduan ini:

"Bahan rujukan yang padat dan ringkas"
Alhamdulillah. Setelah meneliti dan membaca kesemua yang terdapat dalam pakej ini, ternyata ianya memberi satu panduan yang cukup lengkap, khusus untuk pengantin baru, untuk melayari bahtera pada malam pertama. Malah, ayat yang digunakan mudah difahami serta penerangan serba ringkas membuatkan ianya satu koleksi yang wajib dimiliki oleh bakal pengantin!



Mohd Syukri bin Ramli
double87@gmail.com



"Satu lagi produk rumahtangga yang menarik!"
Mengapa? Sebab penulis 'menyediakan' pasangan 3 bulan sebelum malam terindah tersebut...haha.

Boleh saya katakan yang ebook ini memberi nilai tambah yang sememangnya penting kepada pasangan yg bakal mendirikan rumahtangga.

Kaedah senaman __________ serta pemahaman mengenai waktu subur tu memang amat penting.

Sungguh tertarik dengan persediaan 3 dalam Topik Persediaan Sehari Sebelum Malam Pertama tu..haha.. pasti ramai yang tersenyum dan mencari-cari lokasi yg menarik...

Cuma sedikit komen dalam mengakhiri malam romantis tu, mungkin perlu basuh, tapi bagi pasangan yg sememangnya mengharapkan anak dengan cepat, seeloknya terus saje tidur selepas bersama...

Sangat disyorkan ebook ini untuk bakal pengantin!



Masrizal
Blogger TipsKahwin.com
http://TipsKahwin.com



"Bukan Hanya Untuk Pasangan Yang Belum Berkahwin"
Ebook ini memberi panduan persediaan sebelum, semasa, dan selepas perkahwinan kepada pasangan yang akan mendirikan rumah tangga. Walaupun prospek utama ebook ini adalah kepada pasangan yang akan mendirikan rumah tangga, namun isi kandungan ebook ini juga sesuai kepada sesiapa sahaja samada yang masih belum atau yang sudah berkahwin.
Banyak tips dan panduan yang diberikan. Kebanyakan panduan walaupun nampak agak ringkas, tetapi mempunyai kesan yang besar kepada perhubungan intim suami isteri. Mungkin ramai yang masih tidak mengetahui panduan dan tips tersebut.

Walaupun tajuk ebook ini mensasarkan pasangan yang ingin berkahwin sebagai prospek utama, tetapi bagi yang telah berkahwin, jika mengamalkan semua tips dan panduan yang diberikan, setiap malam anda adalah 'malam pertama'.



Mohd Solihin
Penulis eBook "Tidur Berdengkur"
http://Berdengkur.com





Berapakah Pelaburan Demi Kebahagiaan
Rumahtangga Anda Selamanya?


Dengan memilikki ebook ini, ia merupakan langkah pertama anda menuju ke gerbang kebahagiaan hidup berumahtangga anda buat selama-lamanya.

Anda akan memperolehi ilmu yang teramatlan penting sekali untuk mengekalkan perkahwinan anda. Ilmu yang dimaksudkan dalah ilmu hubungan seks sesama suami-isteri.

Faktor ketidakpuasan seks di kalangan suami-isteri merupakan punca kedua selepas masalah kewangan yang menyebabkan perceraian dikalangan pasangan suami-isteri Islam di Malaysia ini menurut JAKIM
Jika saya bertanya kepada anda, adakah anda yakin anda mampu mendapatkan buku panduan seperti ini di kedai-kedai buku? Jika adapun saya amat yakin sekali harganya boleh mencecah RM80 dan keatas. (itupun jika memang ada di jual di luar sana)

Ya, inilah nilai sebenarnya panduan ini RM80. Tetapi saya ingin melihat kebahagiaan anda hidup berumahtangga kelak. Demi kebahagian anda, anda tidak perlu melabur sehingga RM80, tetapi hanya RM57 RM40 SAHAJA.

Saya berikan anda harga yang mampu milik iaitu RM40 sekarang juga. Klik butang di bawah untuk tempahan segera …



Oops, nanti dulu! Jangan buat bayaran lagi!

Jika membuat tempahan dalam masa 24 jam dari sekarang, anda akan mendapat tawaran bonus-bonus berikut secara PERCUMA. Mari kita lihat apakah bonus yang bakal anda milikki …
BONUS #1 : Rahsia Kepuasan Seks Suami Isteri Sepanjang Hayat (bernilai RM27)
Dalam report ringkas ini, anda akan didedahkan bagaimana anda boleh mengekalkan kebahagian hidup berumahtangga melalui gaya seks yang sihat.
Anda mampu mengekalkan perkahwinan anda hingga akhir hayat anda bersama isteri tercinta anda.

Bonus #2 : 50 Kesilapan-kesilapan Besar Ketika Di Ranjang (bernilai RM17)
Report ini akan membongkarkan apakah 50 kesilapan biasa yang dilakukan oleh pihak lelaki terutama sekali ketika mengadakan hubungan seks bersama isteri.
Elakkan diri anda daripada kesilapan-kesilapan tersebut.

Bonus #3 : Misteri Orgasma Wanita – TERBONGKAR! (bernilai RM17)
Dapatkan panduan ini agar anda mampu memberi orgasma berulang kepada isteri tersayang anda.
Anda akan dikagumi oleh isteri anda kerana kemampuan anda sebenar di ranjang amat menakjubkan!



"Kandungan ilmiah lengkap A-Z"
Setelah membaca satu persatu kesemua 5 ebook terpilih, ni memang yang terbaik setakat ini, dari penerangan yang santai tapi lengkap dari sudut ilmiah membuatkan saya tak jemu membacanya berulang-kali demi pemahaman yang mendalam.

Ilmu yang dicurahkan memang 'panas' dari segi teknik dan rahsia pelengkap malam pertama (akan saya tempuhi 2 bln lagi..), yang saya fikir saya sudah tahu tapi ternyata silap, masih banyak perkara menarik yang harus anda cungkil sendiri. Syabas, keep a good work mate.



Shyuhaimi Ahmad
Cargo Supervisor di Syarikat Oil & Gas
shyuhaimi@yahoo.com





Jaminan Kepuasan 100%

Dengan setiap pembelian ebook “Indahnya Malam Pertama Pengantin” ini, anda akan mendapat jaminan kepuasan 100% daripada saya selama 30 hari bermula daripada tarikh pembelian anda.

Setelah anda dapatkan ebook ini dan bonus-bonusnya, sekiranya anda dapati ilmu yang terkandung di dalamnya langsung tidak berguna buat kebahagian rumahtangga anda serta anda tidak berpuas hati, wang anda akan saya kembalikan..

Anda simpan ebook berserta bonus-bonusnya, emailkan kepada saya tentang ketidakpuasan hati, dan wang anda akan saya berikan semula TANPA BANYAK SOAL. Anda akan mendapat jaminan tanpa risiko.




Jika Anda Benar-benar Ingin
Melihat Kebahagian Perkahwinan Berkekalan Selamanya


Cuba anda lihat semula berapakah nilai sebenar bagi keseluruhan panduan ini? Ianya berharga RM121 termasuk dengan bonus-bonusnya sekali! Akan tetapi, jika anda bertindak sekarang, anda hanya perlu melaburkan RM121 RM40 SAHAJA.

Namun begitu, harga RM40 adalah harga bagi tempoh yang amat-amat TERHAD! Ada kemungkinan besar yang saya akan menaikkan harganya kepada RM80 pada bila-bila masa! Mungkin esok atau lusa.

Tidakkah dengan hanya nilai RM40 ini, anda mahu mengecapi kehidupan bahagia berumahtangga selamanya bersama isteri tercinta anda kelak?

Makin lambat anda bertindak untuk anda dapatkan panduan ini, makin lamabatlah anda mampu memulakan langkah untuk melengkapkan diri dengan ilmu berkaitan hubungan suami-isteri ini sebelum anda melangkah ke alam perkahwinan kelak.

Ya! Saya ingin dapatkan ebook “Indahnya Malam Pertama Pengantin” ini berserta bonus-bonusnya dengan hanya RM40 sebelum harganya dinaikkan.



Ikhlas,

Admin MalamPertamaPengantin.com
MalamPertamaPengantin.com
PS: Jangan biarkan isteri anda kecewa kerana tidak mampu mencapai kepuasan sebenar di malam pertama pengantin akibat persediaan anda yang tidak sempurna. Ketahui segala persediaan tersebut melalui ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin.
P/P/S: Dapatkan keseluruhan pakej panduan lengkap bagi menghadapi malam pertama pengantin anda merangkumi ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin berserta bonus-bonusnya yang bernilai RM121 pada harga tawaran diskaun RM40

P/P/S: Harga ebook ini dan bonus-bonus tersebut akan dinaikkan kepada RM80 pada bila-bila masa sahaja. Dapatkannya sekarang juga!

Comments

Popular posts from this blog

Mesin Terapi Alpha One Bios 9000 Untuk Pesakit Kronik

Sejak penubuhan Alpha One Marketing (M) Sdn Bhd pada 2005, orang ramai kian yakin dengan produk itu. Ini terbukti daripada sebuah pusat terapi di Wangsa Maju, Kuala Lumpur, kini jumlah itu bertambah kepada 22 pusat terapi percuma di seluruh negara. Orang ramai percaya dan yakin dengan BIOS9000 keluaran Alpha One berbanding produk lain di pasaran yang turut menonjolkan identiti yang sama. Mesin BIOS 9000 kini dijual lebih 5,000 unit dan ia adalah pelaburan yang bijak dan berbaloi. Bagi suami isteri dari Shah Alam, Md Isyak Md Jah dan Zaiton Khatib, 73, mereka mengetahui mengenai BIOS 9000 di pusat terapi di Seksyen 3, Shah Alam selepas diperkenalkan rakan-rakan mengunjungi pusat itu sejak tahun lalu. Mereka mengunjungi pusat terapi itu setiap hari selama tiga bulan. "Memang ada perubahan ketara terutama isteri saya yang dahulunya sering mengalami bengkak sendi yang amat menyakitkan sehingga sukar berjalan. "Alhamdulillah, kini kesihatan kami semakin memuaskan.

Mesin Terapi Untuk Penyakit-Penyakit Kronik

Mungkin anda pernah dgr mesin terapi elektrik...sbb akhir2 ni banyak dipromosi di akhbar,internet dsb terutamanya yg berjenama sbb syarikat2 itu mampu menanggung kos pengiklanan yg mahal. Contohnya Al Jabbar, Alpha One dll. Mesin terapi elektrik ni sebenarnya sgt bagus utk penyakit2 yg berkaitan dgn pengaliran darah sbb dgn getaran sebanyak 6000v - 9000v sesaat mampu mengikis kotoran2 yg melekat pada salur darah spt plaque jadi darah kita dpt berjalan lancar utk membawa zat2 dan vitamin2 yg diperlukan oleh sel2 badan. Sbb itulah banyak testimony kita dgr dari pesakit2 diabetes,darah tinggi,kolestrol, stroke dsb sbb semua penyakit2 tu kebanyakannya berpunca dari saluran darah yg dah kotor atau tersumbat. Terapi elektrostatik membantu untuk melancarkan sistem peredaran darah, membantu merawat masalah saluran darah tersumbat yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit kronik seperti masalah jantung, darah tinggi, kencing manis, gout, parkinson, strok, batu karang dan sebagainya. Kini

CARA BUKA AKAUN CIMB ONLINE

  CARA BUKA AKAUN CIMB SECARA ONLINE TANPA KE KAUNTER (OCTOSAVERS-i) Tahukah anda, nak buka akaun bank CIMB boleh buat online saja tanpa bersusah-susah ke kaunter cawangan CIMB. Ini sememangnya amat memudahkan, terutamanya apabila kita dalam tempoh PKP ni. Kadangkala ramai orang di bank sampai terpaksa beratur panjang sebab nak ikut SOP kan. Jadi, bagi anda yang nak buka akaun, boleh ikuti bagaimana saudari  Shelly Jimet buka akaun bank CIMB secara maya dan kad bank akan terus dihantar ke rumah. Tak perlu lagi bersesak di luar nanti! Cara Buka Akaun CIMB Secara Online (Akaun Personal) Korang tau tak cimb sekarang offer buka akaun secara dalam talian. Dengan simpanan rm20 jer. Saya dah dapat kad bank CIMB saya! Sorry saya bukan pekerja CIMB. Ikut step ni ja. PERMOHONAN PEMBUKAAN AKAUN ATAS TALIAN CIMB (OCTOSAVERS ACCOUNT-i) CIMB menawarkan OctoSavers Account-i di mana proses permohonan secara atas talian dan kad debit akan dihantar ke alamat anda di Malaysia yang berdaftar. Syarat Kelay