Skip to main content

Teknik Terbaru Untuk Dapatkan Faceook Like Melalui Trafik Blog Anda

 
Kini Sudah Terbongkar!!!
Satu Penemuan Baru Yang Menggemparkan Dunia. PenemuanYang Membuatkan SETIAP VISITOR Laman BLOGSPOT Anda Akan LIKE Facebook Page Anda! 




Lihat Contoh Video Dibawah Bagaimana LIKE WARRIOR Berfungsi Dan Anda Bakal Menjana Ribuan Like Dalam Tempoh Masa Singkat Dengan Sesuka Hati

DI DALAM PAKEJ INI, SAYA SERTAKAN E-BOOK PANDUAN YANG LENGKAP UNTUK MEMASANG SCRIPT LIKE WARRIOR. TEKNIK YANG SANGAT MUDAH!
Klik disini Untuk Preview Selepas Anda Memasang Script LIKE WARRIOR
 
 
 
 


KINI SAYA TELAHPUN MENDEDAHKAN RAHSIA MENDAPATKAN LIKES DENGAN MUDAH & PANTAS



Tidak perlu lagi saya berdiam diri kerana anda juga memerlukannya
 

 



 
 


 


 KENAPA SAYA PILIH LIKE WARRIOR?


    • Hanya memerlukan blogger untuk berfungsi – memiliki blogger adalah percuma!

    • Langsung tidak memerlukan modal – hanya pasang skrip yang saya beri

    • Jumlah like fb page anda bergantung kepada jumlah pelawat blogger anda – tidak kisah apa jenis blog sekalipun!

    • Saya sudah mempunyai blogger yang mempunyai traffik yang tinggi – pasang like warrior, terus melambung naik total likes fb page saya!

    • Jualan saya meningkat setelah pasang like warrior – total likes di fb page bisnes saya telah mencecah 15000 like dalam tempoh singkat

    • Saya kini mampu menjual servis likes untuk siapa yang berminat – hanya ubah url pada script blogger dengan mudah dan dapat buat duit!

    • Saya mempunyai banyak blog – semua menggunakan script yang sama dan hasil likes saya boleh buat saya pengsan!

    • Saya tak perlu bekerja cari likes – biar sahaja orang lawat blog saya sudah memadai

    • Dan banyak lagi!


    "Teknik Ini Terlalu Rare!"
    Saya telah mencuba pelbagai teknik yang disyorkan oleh pakar-pakar internet marketer diluar sana dan mendapatkan tips daripada blog ternama. Namun teknik LikeWarrior tidak pernah lagi saya ketahui dan hasilnya amat menakjubkan!
    Sebelum tempahan ini ditutup, lebih baik anda dapatkannya sekarang kerana teknik ini terlalu rare tapi menjadi!
    Suhana Ramli, Pulau Pinang


    "RM180 Jualan Sehari!"

    Lepas 1 hari pasang script LikeWarrior, hasilnya dah ada 70 Likes dan jana RM180 jualan. Ia pelaburan RM50 yang paling berbaloi pernah saya beli. Labur sekali tapi manfaat jangkamasa panjang.

    Faris Rahman, Batu Pahat


    "Tidak Lagi Perlu Merayu Minta Like Pada Orang Lain"


    Kalau dulu nak minta orang Like facebook page kita bukan main susah, sekarang dengan teknik Like Warrior, pelawat pula yang terpaksa tekan Like.                      Ini memang idea Warrior!
    Nizam Hamdan, Selangor


    "Puas Hati"


    Senang citer dah le murah, mudah pasang dan amat berbaloi-baloi membelinya. Tak tahu nak cakap apa memang puas hatilah ..
    Hidayah Zakaria, Tg Malim


    "Mudah Dipasang"


    Sistem ini mudah dipasang dan tak perlukan pengetahuan teknikal yang tinggi. Biarpun baru dipasang, nampak ada peningkatan dari segi trafik yang melawat ke salah satu landing page saya.
    Nizar Salleh, Rawang


    "Better Tempah Terus Sebelum Terlambat"


    Script Like Warrior boleh dipasang pada banyak blog. Tiada yuran tahunan, hanya bayar untuk pembelian script sahaja!


    Teknik ini terlalu rare dan superb – better anda tempah terus sebelum tempahan ditutup. Tak dapat kat tempat lain ni.
    Aqilah Zainuddin, Sekinchan


    "Hasil Yang Menakjubkan"


    Selepas memasang skrip Like Warrior, saya tidak perlu lagi bekerja keras untuk promosi gila-gila untuk dapatkan Facebook Likes yang tinggi.


    Hanya biarkan orang baca blog saya, automatik Like jadi banyak.                      So, saya pacak 3-4 blog so total Like sehari saya memang melambung!              Nasib baik saya sempat membelinya.
    Syafiq Yusoff, Perlis


    "Tak Rugi Saya Mendapatkannya..."


    Like Warrior memang benar-benar berkesan untuk menarik trafik ke web/blog saya. Tak rugi saya mendapatkannya.TAK PERCAYA? anda patut cuba sendiri...
    Puteri Khairani, Teluk Intan


    "Sangat Mudah!"


    Skrip yang sangat mudah untuk digunakan dan tersangat berbaloi untuk memilikinya.

    Kalau anda nak trafik cepat, percuma dan menguntungkan, anda wajib mendapatkan Like Warrior!
    Nur Shafinie Abdul Jalil, Kuala Lumpur


    "Berbaloi Untuk Buat Duit Online!"


    Memang berbaloi, Saya dapat trafik secara percuma dari rakan facebook saya.       Bagi saya yang menjalankan perniagaan online, ada trafik maka ada Income.      Amat sesuai untuk mereka yang suka buat duit secara Online.
    Hanani Osman, Kuala Lumpur


    "Sememangnya Berkesan"


    Harganya hanya RM50 jauh lebih rendah berbanding dengan servis mendapatkan like di luar sana. Kini jalan untuk anda menghasilkan trafik dan menjana pendapatan tinggi telah terbuka luas.

    Tiada alasan lagi untuk anda gagal mendapatkan trafik sekiranya anda mencuba sekarang sistem Like Warrior ini!
    Zulfadli Zakaria, Shah Alam


    "Tiada Account Blogger, Saya Terus Create!


    Teknik ini sangat berkesan sehinggakan saya yang menggunakan Wordpress beralih kepada Blogger.


    Sekarang, untuk menarik banyak Like sangatlah mudah dengan adanya Like Warrior. Tidak perlu lagi keluar modal untuk bayar iklan, servis tambah Like dan lain-lain.
    Sharmella Logan, Besut


     
    Bukan Itu Sahaja!! Anda Sangat Bertuah Kerana Sekarang Kami Masih Dalam Tempoh Promosi!
    PERCUMA!
     
    Panduan Promosi di Facebook
    Ebook Membongkar Tips & Panduan Pemasaran di Facebook berharga RM40
    Dalam TEMPOH PROMOSI ini, kami menghadiahkan PANDUAN PROMOSI DI FACEBOOK yang akan membantu meletupkan lagi pasaran anda..
    "SEKIRANYA ANDA RASA TIDAK BERBALOI IA TERPULANG"




    Sila beri perhatian, tawaran ini akan dihentikan pada bila-bila masa
     
    RM250

    RM150

    RM80

    RM70

    Hanya RM45 sahaja

    RM50
    Dalam tempoh TERHAD, Like Warrior dijual dengan harga RM45 sahaja. Harga mungkin akan dinaikkan pada bila-bila masa..
    Anda cuma perlu melaburkan RM45 sahaja jika anda mendapatkan ebook ini sekarang. Berapa banyak yang anda perlu belanjakan untuk mempromosikan Facebook Page anda? Dan berapa banyak masa pula yang anda boleh jimatkan dengan membeli ebook ini sekarang?

    PERHATIAN: Saya tidak menjamin harga yang ditawarkan di atas akan kekal. Harga di atas adalah harga untuk anda mendapatkan produk ini pada masa sekarang. Harga yang dinyatakan boleh dinaikkan pada bila-bila masa. Dapatkan pakej ini segera.

     

     
     
    Sila Baca Ini Sebelum Membeli :
     Teknik ini sangat berkesan kerana visitor akan terjerat dengan Like Button yang Invisible
     Namun begitu kami tidak menjamin kesan kepada blog anda selepas memasang Like Warrior, ia berfungsi seperti widget lain seperti Facebook popup yang digunakan ramai bloggers
    Kami tahu anda mempunyai ribuan rakan di facebook, visitors blog yang tinggi, fanpage yang beribu Likes, twitter yang banyak followers, email list yang berpuluh ribu, instagram dan macam-macam lagi
    Jadi, share link blog anda yang telah dipasang Like Warrior & tengok hasilnya berapa riban visitor yang Like
    Tiada money back guarantee kerana pembayaran komisen kepada agen affiliate Like Warrior dibuat serta-merta. Kami juga menawarkan peluang menjadi agen affiliate kepada anda. 
    Jadi lihat LIVE DEMO dan TESTIMONI yang kami sediakan dan dapatkan segera!
     
    Orang Berjaya Sentiasa Memanfaatkan Peluang
    "Harimau Mati Meninggalkan Belang, Visitor Pergi Meninggalkan Like" 
     
    Like Warrior II terbaru untuk WORDPRESS, Klik banner di bawah :

    Comments

    Popular posts from this blog

    Mesin Terapi Alpha One Bios 9000 Untuk Pesakit Kronik

    Sejak penubuhan Alpha One Marketing (M) Sdn Bhd pada 2005, orang ramai kian yakin dengan produk itu. Ini terbukti daripada sebuah pusat terapi di Wangsa Maju, Kuala Lumpur, kini jumlah itu bertambah kepada 22 pusat terapi percuma di seluruh negara. Orang ramai percaya dan yakin dengan BIOS9000 keluaran Alpha One berbanding produk lain di pasaran yang turut menonjolkan identiti yang sama. Mesin BIOS 9000 kini dijual lebih 5,000 unit dan ia adalah pelaburan yang bijak dan berbaloi. Bagi suami isteri dari Shah Alam, Md Isyak Md Jah dan Zaiton Khatib, 73, mereka mengetahui mengenai BIOS 9000 di pusat terapi di Seksyen 3, Shah Alam selepas diperkenalkan rakan-rakan mengunjungi pusat itu sejak tahun lalu. Mereka mengunjungi pusat terapi itu setiap hari selama tiga bulan. "Memang ada perubahan ketara terutama isteri saya yang dahulunya sering mengalami bengkak sendi yang amat menyakitkan sehingga sukar berjalan. "Alhamdulillah, kini kesihatan kami semakin memuaskan.

    Mesin Terapi Untuk Penyakit-Penyakit Kronik

    Mungkin anda pernah dgr mesin terapi elektrik...sbb akhir2 ni banyak dipromosi di akhbar,internet dsb terutamanya yg berjenama sbb syarikat2 itu mampu menanggung kos pengiklanan yg mahal. Contohnya Al Jabbar, Alpha One dll. Mesin terapi elektrik ni sebenarnya sgt bagus utk penyakit2 yg berkaitan dgn pengaliran darah sbb dgn getaran sebanyak 6000v - 9000v sesaat mampu mengikis kotoran2 yg melekat pada salur darah spt plaque jadi darah kita dpt berjalan lancar utk membawa zat2 dan vitamin2 yg diperlukan oleh sel2 badan. Sbb itulah banyak testimony kita dgr dari pesakit2 diabetes,darah tinggi,kolestrol, stroke dsb sbb semua penyakit2 tu kebanyakannya berpunca dari saluran darah yg dah kotor atau tersumbat. Terapi elektrostatik membantu untuk melancarkan sistem peredaran darah, membantu merawat masalah saluran darah tersumbat yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit kronik seperti masalah jantung, darah tinggi, kencing manis, gout, parkinson, strok, batu karang dan sebagainya. Kini

    CARA BUKA AKAUN CIMB ONLINE

      CARA BUKA AKAUN CIMB SECARA ONLINE TANPA KE KAUNTER (OCTOSAVERS-i) Tahukah anda, nak buka akaun bank CIMB boleh buat online saja tanpa bersusah-susah ke kaunter cawangan CIMB. Ini sememangnya amat memudahkan, terutamanya apabila kita dalam tempoh PKP ni. Kadangkala ramai orang di bank sampai terpaksa beratur panjang sebab nak ikut SOP kan. Jadi, bagi anda yang nak buka akaun, boleh ikuti bagaimana saudari  Shelly Jimet buka akaun bank CIMB secara maya dan kad bank akan terus dihantar ke rumah. Tak perlu lagi bersesak di luar nanti! Cara Buka Akaun CIMB Secara Online (Akaun Personal) Korang tau tak cimb sekarang offer buka akaun secara dalam talian. Dengan simpanan rm20 jer. Saya dah dapat kad bank CIMB saya! Sorry saya bukan pekerja CIMB. Ikut step ni ja. PERMOHONAN PEMBUKAAN AKAUN ATAS TALIAN CIMB (OCTOSAVERS ACCOUNT-i) CIMB menawarkan OctoSavers Account-i di mana proses permohonan secara atas talian dan kad debit akan dihantar ke alamat anda di Malaysia yang berdaftar. Syarat Kelay