Skip to main content

Rahsia Pemasaran Facebook Menggunakan Teknik Samseng

Terbongkar: Cara Saya Gunakan Teknik "Samseng" Untuk Merampas Trafik Percuma Dari FaceBook Sesuka Hati Saya, Tanpa Keluar Modal Satu Sen Pun Atau Merayu Kepada JV Partners Yang Sombong.

Lihat Video Di Bawah Untuk Rahsia Mendapatkan Trafik Percuma Tanpa Had Dari FaceBook Dalam Masa 5 Minit Yang Akan Datang...



"RM140 Jualan Dalam Satu Hari!"

faisalLepas 1 hari pasang SamsengFB, hasilnya dah ada 19 'Likes' dan RM140 jualan. Ia pelaburan RM30 yang paling berbaloi pernah saya beli. Labur sekali tapi manfaat jangkamasa panjang.

Faisal Abdullah
http://rahsiafacebook.com
 

"Jadi Samseng Secara Sah di Facebook!"

safwanHai, Saya Safwan Seth, seorang pengkaji cara pemasaran efektif di facebook. Sejujurnya saya lebih suka menggunakan facebook ads tetapi ianya berbayar dan ramai yang tak sanggup untuk keluarkan modal untuk beriklan di Facebook.

Baru-baru ini saya terjumpa Samseng Facebook, teknik alternatif menarik
trafik secara percuma dan menjimatkan. Like di Fanpage meningkat secara
mendadak. Lupakan sahaja cara percuma promosi di facebook yang pernah anda
lakukan selama ini kerana ianya 'slow' dan anda cepat 'give up' kerana
hasilnya sangat lambat.

Terima kasih Tuan Gobala Krishnan kerana memperkenalkan teknik ini kepada
saya dan saya akan gunakan teknik ini di semua website saya. Jadi saya
syorkan anda untuk belajar teknik Samseng Facebook.

Safwan Seth
http://safwanz.com
 

"Tiada Alasan Lagi"

david chinSistem Samseng FaceBook sememangnya power beruntung kerana Gobala Krishnan telah berkongsikan segala ilmu dan pengalamannya dalam sistem Samseng FaceBook ini.
Harganya jauh lebih rendah berbanding dengan nilai ilmu dan pengalaman yang Gobala Krishnan curahkan. Kini jalan untuk anda menghasilkan trafik dan menjana pendapatan tinggi telah terbuka luas.
Tiada alasan lagi untuk anda gagal mendapatkan trafik sekiranya anda mencuba sekarang sistem ini!
David Chin
formresource.com
 

zafifikalau dulu nak mintak orang 'like' bukan main susah, sekarang dengan. Teknik Samseng Facebook, pengunjung pulak yang terpaksa tekan 'like' :)
Ini memang idea luar kotak!
Zafifi Ideris
perisiankewanganperibadi.com
 

"Menang Sempoi.."

shahraduanMemang sempoi habis, Saya dapat traffic secara percuma dari
rakan-rakan FB yang lain. Ada traffic ada $$$. Amat sesuai untuk mereka yang suka BUAT DUIT @ menjalankan BISNESS INTERNET.
SHAHRADUAN BIN SHAARI
www.shahraduan.com ( Usahawan Ebay )
 


"Trafik Naik Dalam Satu Jam"

quddusso far, takde masalah la nk pasang.memang senang nak pasang sebab da tunjukkan caranya dekat video tutorial.
saya ni newbie lagi dalam blogging ni.banyak lagi tak tahu.lagi-lagi nak tarik traffic.kadang2 dalam 1 hari ad la 2 3 pageviews.hampa gak.semalam baru try, naik terus ke 24 pageview dlm 1 jam lebih.bg newbie, ok la kan..memang samseng la.
BAIK TEKAN BUTANG PEMBELIAN SEKARANG..samseng ni.haha..TQ
abdul quddus bin jailani
http://awanmembiru.blogspot.com/
 

"Sangat Berbaloi!"

rosliSkrip yang sangat mudah untuk digunakan dan tersangat
berbaloi untuk memilikinya. Kalau anda nak trafik cepat, percuma dan menguntungkan, anda wajib mendapatkan Samseng FaceBook!
RosliRich
www.pakaraircoway.blogspot.com
 

"Tak Rugi Saya Mendapatkannya.."

nazrisamsengfb memang benar-benar berkesan untuk menarik trafik ke web/blog saya. tak rugi saya mendapatkannya.TAK PERCAYA?anda cuba sendiri.....
M.A. Nazri
www.rahsialistemail.blogspot.com
 


"Memang Mudah.."

hadzrinSaya rasa senang hati sebab nak pasang skrip ni memang mudah. Websitenya saya gunakan wordpress sekarang ni tetapi pasal dah kena virus melware sementara waktu ni, saya pasangkan juga di website sementara di blogspot.
Memang nampak menarik dan hebat bila ada aps yang macam ni dekat
blog/website.
Hadzrin Sahari
www.hadzrin.com
 

"LIKE LIKE LIKE.."

fuah abdullahSenang citer dah le murah, mudah pasang dan amat berbaloi-baloi membelinya. Tak tahu nak cakap apa memang LIKE LIKE LIKE lah ..
Mohd Fuad Abdullah
http://furavision.com
 

"Dah Dapat Peningkatan Trafik!"

saharizamBlog saya membincangkan topik yang agak berat. Untuk dapat orang singgah pun susah apatah lagi untuk mereka LIKE dan share content kita. Tapi dengan samsengfb, blog saya sudah ada dapat peningkatan trafik.
Saharizam Arde http://maxringgit.com

 

"Trafik Semakin Menigkat!"

shah azizSaya dahagakan trafik. Dengan cara baik saya tidak dapat trafik, saya upah SamsengFB untuk rampas trafik Facebook. Kini trafik ke website dan blog semakin meningkat. Sangat sesuai untuk blogger dan pemilik website.
Shah Aziz
www.simnetworks.net
 

"Hasil Yang Menakjubkan"

azlan jamalluddinPertama kali lihat video preview website samsengfb.com memang teruja sangat dan tertanya-tanya, apakah benda yang hebat ni?

Bila dah cuba gunakan teknik samsengfb ini pada ketiga-tiga website utama saya, nah ianya mula menunjukkan hasil yang menakjubkan.

Yang bestnya, lepas ni saya tak payah bermati-matian melakukan promosi. Saya rileks goyang kaki pun, orang akan masuk ke website saya tanpa diduga. Pada mereka yang menjalankan promosi program affiliate, ianya amat memudahkan lagi kerja anda. Itulah kehebatan teknik samsengfb ni.

Nak tahu lebih lanjut? Apa kata anda cuba teknik ini sekarang! Fully recommended.

Anda pasti menyesal kalau tak dapatkannya. Samsengfb simply the best.
Azlan Jamalludin
www.itsoeasy.ws

 

"Memang Samseng La"

khairul dhamiriSamsengfb ni memang samseng la, tapi samseng die tu masih ada adab lagi walaupun dalm paksaan visiter tetap masih rela untuk like sebab kalau tidak like xtahu apa yang akan disampaikan..
Tapi benarla saya akui, saya guna xsampai tiga minit pun dan ada 10orang online diblog saya walaupun dah setahun tak update dan saya hanya gunakan post yang sama sahaja.
Saya tak tahu nak explain camne hanya yang penah guna je yang tahu :-)
Khairul Dhamirihttp://dnaessence.com
 

"Produk yang bagus bagi newbie"

nurul yusoffIni bukan Samseng FB Tapi Srikandi FB bagi saya
(perempuan..hihi) yang menggunakan teknik ini kerana cara pemasangan yang diajar memang mudah untuk diikuti.
Trafik saya naik secara percuma tanpa susah2 perlu mintak orang tolong like..tak perlu guna Fb ads berbayar..memang confirm orang akan like..
Produk yang bagus bagi newbie yang xdak list..Thumbs Up kepada Gobala...!!
Nurul Yusoff

 

"Mudah Dipasang"

Sistem ini mudah dipasang dan tak perlukan pengetahuan teknikal yang
tinggi. Biarpun baru dipasang, nampak ada peningkatan dari segi trafik yang
melawat ke salah satu landing page saya yang telahpun dipasang dengan sistem
Samseng Facebook ini.
Julius Salok Kassy
 www.produkplr.com
 

Eh tak percaya lagi?
Tekan butang Tempah Sekarang untuk mengubah basib perniagaan Internet anda..
 
 
Samseng Facebook - Sistem Trafik Percuma FaceBook!

Comments

Popular posts from this blog

Mesin Terapi Alpha One Bios 9000 Untuk Pesakit Kronik

Sejak penubuhan Alpha One Marketing (M) Sdn Bhd pada 2005, orang ramai kian yakin dengan produk itu. Ini terbukti daripada sebuah pusat terapi di Wangsa Maju, Kuala Lumpur, kini jumlah itu bertambah kepada 22 pusat terapi percuma di seluruh negara. Orang ramai percaya dan yakin dengan BIOS9000 keluaran Alpha One berbanding produk lain di pasaran yang turut menonjolkan identiti yang sama. Mesin BIOS 9000 kini dijual lebih 5,000 unit dan ia adalah pelaburan yang bijak dan berbaloi. Bagi suami isteri dari Shah Alam, Md Isyak Md Jah dan Zaiton Khatib, 73, mereka mengetahui mengenai BIOS 9000 di pusat terapi di Seksyen 3, Shah Alam selepas diperkenalkan rakan-rakan mengunjungi pusat itu sejak tahun lalu. Mereka mengunjungi pusat terapi itu setiap hari selama tiga bulan. "Memang ada perubahan ketara terutama isteri saya yang dahulunya sering mengalami bengkak sendi yang amat menyakitkan sehingga sukar berjalan. "Alhamdulillah, kini kesihatan kami semakin memuaskan.

Mesin Terapi Untuk Penyakit-Penyakit Kronik

Mungkin anda pernah dgr mesin terapi elektrik...sbb akhir2 ni banyak dipromosi di akhbar,internet dsb terutamanya yg berjenama sbb syarikat2 itu mampu menanggung kos pengiklanan yg mahal. Contohnya Al Jabbar, Alpha One dll. Mesin terapi elektrik ni sebenarnya sgt bagus utk penyakit2 yg berkaitan dgn pengaliran darah sbb dgn getaran sebanyak 6000v - 9000v sesaat mampu mengikis kotoran2 yg melekat pada salur darah spt plaque jadi darah kita dpt berjalan lancar utk membawa zat2 dan vitamin2 yg diperlukan oleh sel2 badan. Sbb itulah banyak testimony kita dgr dari pesakit2 diabetes,darah tinggi,kolestrol, stroke dsb sbb semua penyakit2 tu kebanyakannya berpunca dari saluran darah yg dah kotor atau tersumbat. Terapi elektrostatik membantu untuk melancarkan sistem peredaran darah, membantu merawat masalah saluran darah tersumbat yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit kronik seperti masalah jantung, darah tinggi, kencing manis, gout, parkinson, strok, batu karang dan sebagainya. Kini

CARA BUKA AKAUN CIMB ONLINE

  CARA BUKA AKAUN CIMB SECARA ONLINE TANPA KE KAUNTER (OCTOSAVERS-i) Tahukah anda, nak buka akaun bank CIMB boleh buat online saja tanpa bersusah-susah ke kaunter cawangan CIMB. Ini sememangnya amat memudahkan, terutamanya apabila kita dalam tempoh PKP ni. Kadangkala ramai orang di bank sampai terpaksa beratur panjang sebab nak ikut SOP kan. Jadi, bagi anda yang nak buka akaun, boleh ikuti bagaimana saudari  Shelly Jimet buka akaun bank CIMB secara maya dan kad bank akan terus dihantar ke rumah. Tak perlu lagi bersesak di luar nanti! Cara Buka Akaun CIMB Secara Online (Akaun Personal) Korang tau tak cimb sekarang offer buka akaun secara dalam talian. Dengan simpanan rm20 jer. Saya dah dapat kad bank CIMB saya! Sorry saya bukan pekerja CIMB. Ikut step ni ja. PERMOHONAN PEMBUKAAN AKAUN ATAS TALIAN CIMB (OCTOSAVERS ACCOUNT-i) CIMB menawarkan OctoSavers Account-i di mana proses permohonan secara atas talian dan kad debit akan dihantar ke alamat anda di Malaysia yang berdaftar. Syarat Kelay