Skip to main content

Buat Duit Dengan Komli Memang Berbaloi


Kelebihan Komli
Apa khabar hari ini? Harap semua sihat disamping keluarga tersayang. Korang pernah dengar tentang KOMLI? Adakah KOMLI rancangan baru Mencari Ramli? Hehe..bukan yea. Sekarang bila aku blogwalking, aku boleh lihat, semakin ramai kawan-kawan blogger yang beriklan dengan KOMLI.

KOMLI adalah salah satu syarikat pengiklanan sama seperti beberapa syarikat pengiklanan lain seperti Nuffnang, Advertlets, Weeclicks, Says dan beberapa syarikat pengiklanan yang banyak terdapat di Malaysia. Aku dah mencuba KOMLI selama satu bulan setengah dan aku sangat-sangat berpuas hati dengan earning yang diperolehi daripada KOMLI.

Sebelum ini, hanya iklan Nuffnang yang terpapar di blog Dunia Diana tetapi sejak sebulan setengah yang lalu, aku cuba nasib mendaftar dengan KOMLI dan Alhamdulillah dengan sekali memohon, permohonan aku diterima KOMLI.

Kelebihan Komli

Setelah menggunakan kedua-dua iklan tersebut, aku merasakan bahawa KOMLI lebih masyuk dan berbaloi-baloi berbanding Nuffnang. Mungkin ada blogger di luar sana yang tidak setuju dengan pendapat aku tapi setelah hampir dua tahun menggunakan Nuffnang, ternyata earning dari KOMLI memang lebih bagus.

Antara kelebihan KOMLI;

1.  Earning atau pendapatan yang ditawarkan oleh KOMLI adalah di dalam bentuk USD. Cuba bayangkan 1 USD = RM3, maknanya pendapatan korang berganda memandangkan tukaran mata wang dari USD kepada RM.

2.  Earning dari komli juga sama macam pengiklan yang lain iaitu melalui CPM (Cost per Miles) / BE (Buffered Earning) dan CPC (Cost per Click). 

3. CPC (Cost per Click) akan diperolehi sekiranya seseorang klik iklan di blog kita. CPM (Cost per Miles) bagi KOMLI diberikan tanpa sebarang syarat tidak seperti Nuffnang di mana pengiklan akan memilih untuk memberikan sebarang BE.

Syarat untuk memohon KOMLI:

Aku tak pasti tentang syarat yang dikenakan untuk blogger memohon KOMLI. Tetapi menurut beberapa blog yang aku baca, mereka mengenakan syarat 1000 uv sehari. Aku pun tidak pasti, tetapi bagi sesiapa yang berminat, bolehlah mencuba untuk memohon kepada KOMLI. Mana tahu rezeki korang untuk tahun 2013.

Pendapatan aku dengan KOMLI tidaklah sebanyak blogger-blogger otai di luar sana tetapi cukuplah aku katakan, pendapatan sebulan aku dengan KOMLI hampir menyamai pendapatan setahun setengah aku dengan Nuffnang. Kalau ditanya tentang status glitterati sama ada akan jadi Non-glitterati ke tidak kalau kita beriklan dengan KOMLI, tentulah akan menjad Non-Glitterari kerana KOMLI dikategorikan sebagai pesaing  Nuffnang.

P/s : Semoga berjaya bagi korang yang berminat. Bagi blogger yang sudah lama menggunakan KOMLI boleh juga kongsikan pengalaman korang dengan kami yang newbie dengan KOMLI. :)

Comments

  1. saya pun baru berubah kepada Komli.. kalau income Komli boleh pintas income nuffnang yang dah pakai setahun nih,memang bubye ler nuffnang

    ReplyDelete
  2. saya pun bru pakai komli. memang masyukk la

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mesin Terapi Alpha One Bios 9000 Untuk Pesakit Kronik

Sejak penubuhan Alpha One Marketing (M) Sdn Bhd pada 2005, orang ramai kian yakin dengan produk itu. Ini terbukti daripada sebuah pusat terapi di Wangsa Maju, Kuala Lumpur, kini jumlah itu bertambah kepada 22 pusat terapi percuma di seluruh negara. Orang ramai percaya dan yakin dengan BIOS9000 keluaran Alpha One berbanding produk lain di pasaran yang turut menonjolkan identiti yang sama. Mesin BIOS 9000 kini dijual lebih 5,000 unit dan ia adalah pelaburan yang bijak dan berbaloi. Bagi suami isteri dari Shah Alam, Md Isyak Md Jah dan Zaiton Khatib, 73, mereka mengetahui mengenai BIOS 9000 di pusat terapi di Seksyen 3, Shah Alam selepas diperkenalkan rakan-rakan mengunjungi pusat itu sejak tahun lalu. Mereka mengunjungi pusat terapi itu setiap hari selama tiga bulan. "Memang ada perubahan ketara terutama isteri saya yang dahulunya sering mengalami bengkak sendi yang amat menyakitkan sehingga sukar berjalan. "Alhamdulillah, kini kesihatan kami semakin memuaskan.

Mesin Terapi Untuk Penyakit-Penyakit Kronik

Mungkin anda pernah dgr mesin terapi elektrik...sbb akhir2 ni banyak dipromosi di akhbar,internet dsb terutamanya yg berjenama sbb syarikat2 itu mampu menanggung kos pengiklanan yg mahal. Contohnya Al Jabbar, Alpha One dll. Mesin terapi elektrik ni sebenarnya sgt bagus utk penyakit2 yg berkaitan dgn pengaliran darah sbb dgn getaran sebanyak 6000v - 9000v sesaat mampu mengikis kotoran2 yg melekat pada salur darah spt plaque jadi darah kita dpt berjalan lancar utk membawa zat2 dan vitamin2 yg diperlukan oleh sel2 badan. Sbb itulah banyak testimony kita dgr dari pesakit2 diabetes,darah tinggi,kolestrol, stroke dsb sbb semua penyakit2 tu kebanyakannya berpunca dari saluran darah yg dah kotor atau tersumbat. Terapi elektrostatik membantu untuk melancarkan sistem peredaran darah, membantu merawat masalah saluran darah tersumbat yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit kronik seperti masalah jantung, darah tinggi, kencing manis, gout, parkinson, strok, batu karang dan sebagainya. Kini

CARA BUKA AKAUN CIMB ONLINE

  CARA BUKA AKAUN CIMB SECARA ONLINE TANPA KE KAUNTER (OCTOSAVERS-i) Tahukah anda, nak buka akaun bank CIMB boleh buat online saja tanpa bersusah-susah ke kaunter cawangan CIMB. Ini sememangnya amat memudahkan, terutamanya apabila kita dalam tempoh PKP ni. Kadangkala ramai orang di bank sampai terpaksa beratur panjang sebab nak ikut SOP kan. Jadi, bagi anda yang nak buka akaun, boleh ikuti bagaimana saudari  Shelly Jimet buka akaun bank CIMB secara maya dan kad bank akan terus dihantar ke rumah. Tak perlu lagi bersesak di luar nanti! Cara Buka Akaun CIMB Secara Online (Akaun Personal) Korang tau tak cimb sekarang offer buka akaun secara dalam talian. Dengan simpanan rm20 jer. Saya dah dapat kad bank CIMB saya! Sorry saya bukan pekerja CIMB. Ikut step ni ja. PERMOHONAN PEMBUKAAN AKAUN ATAS TALIAN CIMB (OCTOSAVERS ACCOUNT-i) CIMB menawarkan OctoSavers Account-i di mana proses permohonan secara atas talian dan kad debit akan dihantar ke alamat anda di Malaysia yang berdaftar. Syarat Kelay